Vi søger en pålidelig og proaktiv salgsprofil, der i tæt samarbejde med vores CEO motiveres af at skabe resultater.
Har du en innovativ tankegang og kan bidrage med udvikling og optimering af vores salgsafdeling?
Har du lyst til at blive en del af et mindre team med dedikerede kolleger, der sætter baren højt for både performance og god kundeservice?
Hos My Instore Radio får du mulighed for at arbejde i et professionelt miljø, hvor kunden altid er i fokus. Hos os ligger vi bl.a. vægt på mulighed for personlig udvikling og ansvar.
Hvem er vi?
Vi er en Billundbaseret produktionsvirksomhed i sund vækst. My Instore Radio blev grundlagt i 2011. Vi er 10 kolleger, som dækker rollerne developers, supporters, music management etc. 3 af vores kolleger arbejder fra Los Angeles, USA.
Vi er specialister i baggrundsmusik og digital signage solutions til butikker, restauranter, hotelkæder m.m. Vores produkter findes i hele verden. My Instore Radio hører sammen med AVdesign og tilsammen beskæftiger vi i alt 26 dygtige kolleger med forskellige nationaliteter.
Rollens indhold
Rollen kræver ikke nødvendigvis en tung erfaring, hvis du er den rette person. Det er dog yderst vigtigt, at du formår at sætte dig grundigt ind i vores produkter, så du kan skabe værdi for vores kunder. Vi værdsætter et loyalt mind-set og den naturlige interesse for både salgsdelen samt den administrative del af jobbet. Du vil få et tæt samarbejde med vores CEO og bliver sparringspartner i de daglige dialoger omkring salget.
Det forventes desuden, at du kan byde ind samt tage opgaven omkring salgsfremmende tiltag. En vigtig og stor opgave bliver også at have fokus på continous improvement af vores salgsprocesser.
For den rette kandidat er der stor mulighed for udvikling og avancement i rollen.
Opgaver og ansvar:
- Række ud til branchenetværk og skabe kundemøder + opfølgning herpå.
- Stærk medspiller på salgsfremmende tiltag.
- Vedligeholde vores gode relationer til kunderne.
- Bidrage til udvikling af forretningen – herunder håndtering af salgstilbud m.m.
- Understøtte det eksisterende salgsarbejde.
Hvem er du?
Du har en positiv og smilende indstilling. Vi forventer, at du er seriøs omkring dit arbejde. Du skal desuden være pålidelig, være drevet af ordentlighed, og dine kollegaer skal altid kunne regne med dig.
Du har et højt service gen og gode kommunikationsevner – både på dansk og engelsk. Begge sprog skal beherskes på højt niveau både i skrift og tale.
Du har passion for at sætte dig i kundens sted og altid efterlade et positivt og loyalt indtryk. Det er vigtigt at kunne udvikle vores kunders succes – bl.a. gennem grundig produktkendskab.
Du viser initiativ og en fleksibel tilgang til tingene. Det er naturligt for dig altid at skabe gode relationer til såvel kunder som kolleger.
Vi tilbyder:
- Gode arbejdsforhold og en spændende arbejdsplads.
- Et godt team af kompetente og hjælpsomme kolleger.
- Du bliver en del af et travlt og uformelt arbejdsmiljø med en god og respektfuld tone.
- Fokus på work-life-balance.
- En sund virksomhed i udvikling.
- Gode muligheder for kompetenceudvikling.
Yderligere information
Vi ønsker at få dig med på holdet snarest muligt.
Jobbet er i Billund, og der tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Vi prioriterer fysisk fremmøde på kontoret. Der vil i meget begrænset omfang være rejseaktivitet.
Eventuelle spørgsmål til stillingen kan sendes til application@myinstoreradio.com
Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV på: application@myinstoreradio.com
Vi holder løbende samtaler og stillingen lukkes, når vi har fundet den rette kandidat.