Vær opmærksom på, at for at komme i betragtning til jobbet skal du enten modtage SU, være på efterløn eller pension.
Dine arbejdsopgaver
Vi søger suppleringsmedarbejdere, hvis primære funktion bliver opfyldning af varer i shoppingområdet.
- Pakke varer til salgsstederne fra plukliste
- Stille varer på plads på salgsstederne
- Overholde vareleveringstidspunkter
Vi er en 24-7 virksomhed, hvor der altid er aktivitet, og derfor har vi brug for dig, der vil være med til at sikre fremdrift. Derudover sætter du en ære i at efterlade varerne så de fremstår pæne og præsentable.
Vores forventninger:
- Du er indstillet på en hverdag med forandringer
- Du kan arbejde selvstændigt og struktureret
- Du har flair for it, og service falder dig naturligt
- Du har gode samarbejdsevner og et smittende humør
- Du har en god fysik, da arbejdet er fysisk betonet
Som person er du energisk, har et højt humør og har en positiv indstilling til nye udfordringer, og du bidrager til det gode samarbejde med dine kolleger. Du kommer måske fra en detail butik, fra et lager eller noget helt andet, som giver dig en forståelse for, hvor vigtigt det er, at der altid er de rigtige varer på hylderne i lufthavnens butikker.
Du får:
• Fri hver 2. weekend
• Gode, ordentlige forhold med respekt for arbejdsmiljøet
• Kompetente og engagerede kolleger
• Gode sociale relationer med stærkt sammenhold
• Attraktiv løn og mange personalegoder, f.eks. betalte pauser, gratis fitnessrum og sundhedsordning
Arbejdstid og ansættelse:
Ansættelsen omfatter kun de timer, vi løbende indgår aftale om. Der kan maksimalt aftales 8 timer i gennemsnit pr. uge over en 3 måneders periode. Du kan sagtens begynde med et lavt timeantal for så at gå op i tid henover sommeren.
Der er tale om en tidsbegrænset ansættelse med mulighed for forlængelse. Ansættelsen er som udgangspunkt fra maj 2025 til og med august 2025. Grundet vores højsæson vil det kun være muligt at afholde maksimalt 2 ugers ferie i ugerne 26-31.