My Instore Radio i Billund søger Office Manager med interesse for forretningsudvikling og projektledelse

Motiveres du af at sikre en effektiv drift af vores kontor og samtidig spille en central rolle i den overordnede koordinering af projekter?

Har du en innovativ tankegang, og lyst til at blive en del af et mindre team med dedikerede kolleger?

Som Office Manager hos My Instore Radio får du mulighed for at arbejde i et professionelt og internationalt miljø, hvor kunden altid er i fokus. Hos os lægger vi bl.a. vægt på muligheder for personlig udvikling og ansvar.

Hvem er vi?
Vi er en Billund baseret produktionsvirksomhed i sund vækst. My Instore Radio blev grundlagt i 2011. Vi er 10 kolleger, som dækker rollerne developers, supporters, sales representative m.m. 3 af vores kolleger arbejder fra Los Angeles, USA. Vi er specialister i baggrundsmusik og digitale signage solutions til butikker, restauranter, hotelkæder m.m. Vores produkter findes i hele verden.
My Instore Radio deler kontorbygning med AVdesign og tilsammen beskæftiger vi i alt 26 dygtige kollegaer med forskellige nationaliteter.

Rollen som Office Manager
Vi værdsætter et venligt, udadvendt og struktureret mind-set og den naturlige interesse for at skabe overblik, koordinere og optimere. Det forventes, at du bidrager til forretningsudviklingen inden for dit ansvarsområde og leverer værdifuld sparring til vores CEO. Ideelt vil du have kendskab til branchen – men det er ikke et krav fra vores side.

Vi tilbyder spændende udfordringer, hvor du bag kulissen kan gøre en forskel for både kolleger, kunder og vores produkter.

Opgaver og ansvar:
• Overordnet ansvar for at drive kontoret på projektniveau og sikre en smidig og effektiv drift.
• Koordinering af opgaver og projekter på tværs af ansvarsområder, herunder løbende opfølgning og tidsstyring.
• Bindeled mellem salg, udvikling og kundeservice omkring tiltag og aktiviteter for at sikre en effektiv koordinering.
• Identificering af muligheder for optimering af arbejdsgange for at øge kvaliteten af vores arbejde (continuous improvement).

Hvem er du?
Du har stærke kommunikationsevner – både på dansk og engelsk. Begge sprog skal beherskes på højt niveau både i skrift og tale. Du er struktureret anlagt, har gennemslagskraft og er naturligt udadvendt. Du brænder for effektivitet, højt kvalitetsniveau og samtidig en motiverende arbejdskultur i samarbejde med vores HR Manager.

Din profil:
• Erfaring som Office Manager eller en lignende koordinerende rolle.
• Gode organisatoriske færdigheder og evnen til at håndtere flere opgaver samtidigt.
• Stærke kommunikationsevner og evnen til at samarbejde med forskellige interessenter på tværs af organisationen.
• Proaktiv og selvdrevet med evnen til at identificere og implementere forbedringer.
• Evnen til at motivere et team samt skabe en positiv arbejdskultur.
• Trives med en bred palette af arbejdsopgaver.
• Har en høj og loyal arbejdsmoral.

Yderligere information
Vi ønsker at få dig med på holdet snarest muligt.
Jobbet er i Billund, og der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge. Vi prioriterer fysisk fremmøde på kontoret.
For mere information omkring My Instore Radio tjek gerne vores hjemmeside ud: https://myinstoreradio.com/

Eventuelle spørgsmål til stillingen kan sendes på mail til application@myinstoreradio.com
Vi ser frem til at modtage din motiverede ansøgning og CV på: application@myinstoreradio.com
Vi holder løbende samtaler og stillingen lukkes, når vi har fundet den rette kandidat.