Er du skarp til detaljer og datakvalitet? Og vil du gerne være bindeleddet, der sikrer overblik og stabilitet i hverdagen? Så er det dig, vi leder efter som vores nye BackOffice Konsulent.
GEV er et lokalt multiforsyningsselskab med cirka 4.000 andelshavere, som vi forsyner med vand, el og fjernvarme. Derudover har vi kommercielle aktiviteter i vores organisation. Vi er i alt 42 medarbejdere og er inde i en spændende udvikling med øget fokus på den grønne omstilling.
Vi søger nu en BackOffice Konsulent, der kan understøtte GEVs videre udvikling gennem systematisk datahåndtering og tæt samarbejde på tværs af organisationen og med vores samarbejdspartnere.
Du vil få en vigtig rolle i at sikre, at vores kundeservice og samarbejdspartnere altid har det rette datagrundlag til både drift og strategiske beslutninger. Du skal medvirke til, at samarbejdspartnere og andelshavere oplever en professionel og effektiv service, og at GEVs interne processer hviler på valide data. Opgaverne spænder bredt, og med din strukturerede og detaljeorienterede tilgang er du med til at sikre, at vi lykkes på tværs af organisationen.
Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder er blandt andet at
- Skabe og fastholde gode relationer til vores samarbejdspartnere gennem løbende dialog, rapportering og opfølgning
- Udarbejde og håndtere tilbud for GEV Elhandel til erhverv
- Gennemføre afregnings- og rykkerprocedurer, håndtering af inkasso- og konkurssager
- Sikre at målerdata er valide, opdaterede og anvendelige både internt i GEV og hos samarbejdspartnere
- Bidrage til datakvalitet, præcision og procesoptimering
Hvem er du?
- Du har erfaring fra forsyningsbranchen eller en lignende branche, hvor datakvalitet og præcision er afgørende
- Du har flair for at opbygge og vedligeholde relationer både internt og eksternt
- Du arbejder analytisk og systematisk, bevarer overblikket i komplekse processer og er detaljeorienteret
Derudover kan du nikke genkendende til følgende
- Du er handlingsorienteret og ikke bange for at gå forrest
- Du har gode kommunikative evner på skrift og tale. Meget gerne på engelsk også
- Du formår at være både lyttende og fokuseret
Du er enten en erfaren kontorassistent med styr på detaljerne eller en cand.merc. med et par års erfaring. Det vigtigste er, at du trives i en rolle, hvor struktur, samarbejde og kvalitet er nøgleord. Har du erfaring med SonWin/Zynergy, er det kun en fordel men ikke en betingelse.
Spændende job i fremadsynet virksomhed
Vi tilbyder dig et spændende og udviklende job i en fremadsynet organisation, som er i positiv udvikling. Vores kultur er åben og uformel, og du bliver en del af et team, hvor samarbejde og videndeling er nøgleord. Du bliver en del af vores Kundeservice Team og refererer dagligt til vores Administrationschef.
Løn og ansættelsesvilkår aftales individuelt ud fra dine kompetencer og kvalifikationer.
Kan du se dig selv hos os?
Så send os din ansøgning og dit CV, og fortæl os, hvorfor det netop er dig, der skal være en del af vores team. Vi kigger ansøgningerne løbende igennem og fjerner opslaget, når den rette kandidat er fundet.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Christina Ebbesen, Administrationschef, 30 54 89 08
eller
Marianne Nyborg Carl, HR-chef, på 22 40 13 30
Vi glæder os til at høre fra dig – og forhåbentlig til at byde dig velkommen i GEV.