Billund-virksomheden My Instore Radio udvider nu filialerne til også at indbefatte Sydney, Australien.
My Instore Radio, der er ejet af Søren Klausen fra Grindsted, har i forvejen kontor i Los Angeles i USA – udover naturligvis hovedsædet i Billund. Virksomheden er en af de førende leverandører af skræddersyet baggrundsmusik og digital skiltning til butikker, restauranter og hoteller verden over.
– Denne strategiske udvidelse er en vigtig milepæl i vores vækststrategi og styrker vores engagement i at betjene kunder på tværs af Asien og Stillehavsområdet, siger Søren Klausen.
My Instore Radio er vokset hurtigt og servicerer nu kunder i over 40 lande.
– Tilføjelsen af vores nye kontor i Sydney betyder, at vi nu er tilgængelige på tværs af alle tidszoner, hvilket gør det muligt for os at levere kundeservice døgnet rundt, siger Søren Klausen.
My Instore Radio startede i 2011 i Billund, da CEO og grundlægger, Søren Klausen, fik en idé sammen med partnere fra en lokal radiostation om at skabe skræddersyede radiostationer til brands over hele verden ved at streame musik over internettet. Det viste sig at være en god idé. My Instore Radio beskæftiger nu 14 medarbejdere og betjener tusindvis af lokationer i mere end 40 lande rundt om i verden.
– Det er ingen hemmelighed at musik i høj grad påvirker stemning og humør. Både blandt kunder og ansatte. Derfor er musik også en vigtig faktor i enhver indkøbsoplevelse. Detailhandel, hoteller og restauranter forstår vigtigheden af musik til at løfte kundeoplevelsen. My Instore Radios kunder omfatter derfor alt fra modebutikker, supermarkeder, detailhandlere, hoteller og restauranter, til frisørsaloner, banker og apoteker – samt mange flere, lyder det fra Søren Klausen.