44-årig fra Vandel anholdt på knallert i Billund

Søndag middag måtte en patrulje fra Sydøstjyllands Politi gribe ind på Kærvej i Billund.

Her standsede betjentene en knallert ført af en 44-årig mand fra Vandel, som politiet vurderede var påvirket af euforiserende stoffer. Manden blev anholdt og kørt med, så der kunne blive udtaget en blodprøve.

Ved kontrollen fandt politiet desuden narkotika på ham, og den 44-årige er derfor også sigtet for besiddelse af euforiserende stoffer.

Det oplyser vagtchef Torben Wind fra Sydøstjyllands Politi.