Tingvejen mellem Grindsted og Stenderup har mandagen igennem været spærret i flere timer efter et alvorligt trafikuheld mellem to lastbiler.
Uheldet skete kort før klokken 12.19, hvor brandmænd fra stationen i Grindsted blev kaldt ud til melding om færdselsuheld med fastklemte og brandfare, skriver Netavisen Grindsted. Herefter oplyste Vejdirektoratet, at politiet dirigerede trafikken ad Morsbøl Skolevej og Kærbækvej.
Sydøstjyllands Politi meddelte klokken 12.34, at vejen var spærret i begge retninger. TrekantBrand skrev klokken 13.15, at to personer var blevet frigjort fra de forulykkede lastbiler og overgivet til ambulancetjenesten.
Klokken 16.25 lød meldingen fra politiets vagtchef, at oprydningsarbejdet fortsat var i gang, og at vejen først forventes at åbne igen omkring klokken 19.



